marți, 12 iulie 2011

fara titlu

De fel, sunt cam impiedecata si in orice moment exista riscul sa pierd tot ce-am realizat pana acum. Mi-a fost frica de ideea ca voi ajunge sa dezamagesc oamenii care cred in mine, mi-a fost frica ca ma voi dezamagi si pe mine.Ei bine, am facut-o. Uhh si ce doare!
Ma simt cam inutila si obosita. Tot ce inainte puteam obtine cu putine eforturi acum imi este greu si sa ma gandesc la acele lucruri...nu le merit..
Putin cam trista, putin mai multe lacrimi, putin mai multe lamentari, mult mai putini prieteni si cam putina inceredere in tot...mai ales in mine. Cam asa te simti cand iti bati joc de un vis, doua, trei...toate... te simti nasol!
Este ciudat...am crezut ca e un joc, unde pot manipula personajele si pot schimba decorul dupa cheful meu. Am crezut ca pot pune piua oricand si ca pot introduce o noua regula in joc, dupa placul meu. Am crezut si in happy-ending mai devreme decat era cazul.

Un comentariu: